Şeyh Ahmet Yasin Duası


Allahım ümmetimin suskunluğunu sana şikayet ediyorum!ben kocamış bir yaşlıyım kurumuş iki elim ne kalem tutuyor nede silah sesimle yeri inletecek bir hatipte değilim benki saçları ağarmış ömrünün son demlerinde türlü hastalıkların yıktığı ve üzerinde zamanın belalarının estiği biriyim tek isteğim benim gibi müslümanların zaaf ve aczinden müteessir olanların yazmasıdır.Siz ey müslümanlar! suskun ve aciz ve aciz helak olmuş ölüler hala kalpleriniz sızlamıyormu, başımıza gelen ba bu acı felaketler karşısında bir halk yokmu hiç kimsemi yok Allah için ve ümmetin namusu için kızacak şerafli direnişçilerken bizleri katil teröristler olarak ilan edenlere karşı duracak bu ümmet utanmaz mı? şerefi çiğnenirken siyonist katilleri uluslararası işbirlikçilerini görmezden gelirken omuzlarımıza el verecek ve göz yaşlarımızı silecek bir bakış bu ümmetin kurumları, partileri, teşkilatları ve sivil güçleri Allah için kızmaz mı? tümü birden sokaklara dökülüp bizim için dua etmeye; ey Rabbimiz gücümüzü topla zaafımızı gider ve mümin kularına yardım et diye çağırmaz mı? bunada mı gücünüz yetmiyor? yakında bizim büyük ölümlerimizi duyacaksınız, o zaman alınlarımızda şu yazacak"bizler direndik ileri atıldık ve kaçmadık" ve bizimle birlikte kadınlarımız yaşlılarımız ve gençlerimiz ölecek onları bu sus pus ve bön ümmete yakıt yapacağız bizden teslim olmamızı ve beyaz bayrak dikmemizi beklemeyin çünkü biz bunu yapsak da öleceğimizi biliyoruz. bırakın savaşçı onuruyla ölelim dilerseniz bizimle olun elinizden geldiğince öcümüzü sizden her biri boynuna taksın dilerseniz bize acıyarak ölümümüzü izleyin temennimiz Allahın, emaneti savsaklayan herkesten kısas almasıdır umarız bizim aleyhimize olmazsınız. Allah aşkına bari aleyhimize olmayın ey ümmetin liderleri ey ümmetin halkları....Allahım sana şikayette bulunuyorum...sana şikayette bulunuyorum gücümüzün azlığını imkanımın yetersizliğini ve insanlara karşı zaafımı sana şikayette bulunuyorum.sen mustazafların (mazlumların) Rabbisin sen bizim Rabbimizsin.. bizi kime bırakıyorsun, bize cehennem olacak uzaklara mı veya düşmana mı? Allahım akıtılan kanlar dokunulan ırzlar, çiğnenen hürmetler yetim bırakılan çocuklar oğlunu yitirmiş analar dul kalmış kadınlar yıkılmış evler ve ifsat edilmiş ekinler adına sana şikayette bulunuyorum sana şikayette bulunuyorum gücümüz dağıldı... birliğimiz bozuldu yollarımız ayrıldı halkımzın zaafını ve ümmetimizin bize yardım edip düşmanı yenmedeki aczini sana şikayet ediyoruz... Şeyh Ahmet Yasin...

0 yorum:

Yorum Gönder